perjantai 26. tammikuuta 2018

Äitikin kuntoon?

Hankin joulukuussa salikortin Easyfitille ja olen siellä nyt käynytkin. Ensimmäisellä kerralla kävin spinningissä, se ei ehkä aivan ollut minun juttu, mutta sen jälkeen on tullut käytyä salin puolella. Vaati se melkoisen rohkaistumisen itseltä, mutta ylitin itseni kyllä hienosti. Nyt on hankittu selkä- ja rintalihakset kipeiksi yhdellä kertaa ja toisella kertaa jalat. Tekee kyllä niin hyvää! Toivottavasti voin tätä harrastusta jatkaa vielä tulevaisuudessakin. Tuntuu mahtavalta liikkua oikein kunnolla.

Äitiyden myötä olen muutenkin reipastunut. Olen uskaltautunut vauvakerhoon, salille, kokeilemaan liinoja vieraaseen paikkaan, juttelemaan rennommin vieraiden kanssa ja hankkimaan kirppispöydän yksin. Jotenkin ajatus siitä, että tämä edesauttaa sitäkin, että Aada kasvaa reippaaksi lapseksi, antaa mulle rohkeutta tehdä asioita, jotka menee oman mukavuusalueen ulkopuolelle. En halua, että Aada oppii minulta sen asenteen, että "en kehtaa, mitähän kaikki ajattelee", kun ei sillä ole tässä elämässä juuri merkitystä. Mulle tekee niin hyvää tämä äitiys.

Punnitsin itseni salilla lauantaina 20.1., silloin painoa oli 74,3kg ja viimeksi kun tein jalkaprässiä, tein yhdellä jalalla ensin 30kg painolla ja sitten molemmilla jaloilla yhteensä 60kg painoilla. Tuntuu hyvältä ajatukselta kirjata nämä ylös. Jos vaikka kehityksenkin huomaisi sitten. Mitat voisin myös ottaa ylös huomenna aamusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti